Apollo Group plaanib avada Baltikumis lähima kolme aasta jooksul veel üle 20 Kentucky Fried Chickeni (KFC) restorani, KFC lisandub ka Apollo Groupi lojaalsusprogrammi.
Kanarestorani KFC üllatavalt suured plaanid (1)
Reedel toimus Ülemiste keskuses oktoobris avatud KFC restorani pidulik avatseremoonia, kus viibisid kohal KFC Kesk- ja Ida-Euroopa esindaja Yum! Brands tegevjuht ning KFC Baltikumi frantsiisi omaniku Apollo Groupi esindajad.
Ülemiste keskuse KFC restorani on alates oktoobrikuisest avamisest külastanud juba üle 50 000 inimese. Lähima kolme aasta jooksul avatakse Baltikumis veel lisaks üle 20 restorani, mis annab tööd enam kui 800 inimesele.
KFC kaubamärk areneb ettevõtte teatel Kesk- ja Ida-Euroopas väga kiiresti ning ka Baltikumis nähakse sellele üha kasvavat rolli. KFC Kesk- ja Ida-Euroopa tegevjuhi Oleg Pisklovi sõnul paistab Eesti silma oma hea majanduskavu, tehnoloogilise arengu ja toetava ettevõtluskeskkonna poolest, mis muudab selle rahvusvahelistele ettevõtetele atraktiivseks.
«KFC jaoks on Eesti väga oluline turg ja meil on siin suured kasvuplaanid. Kuid kasv pole ainuke, millele keskendume – eelkõige on meie jaoks oluline pakkuda legendaarse maitsega kvaliteetseid eineid ning tegeleda KFC töötajaprogrammi arendamisega,» ütles Pisklov.
Apollo Grupi juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on KFC väga hästi vastu võetud ning pakutavad eined vastavad eestlaste ootustele ja maitsetele.
KFC kanaliha pärineb Leedust, tulevikus ei välista ettevõte aga ka kohaliku tooraine kasutamist ja kohalike tootjatega koostöö tegemist.
Restoraniketi üheks põhimõtteks on panustada ka kohalikesse kogukondadesse, arendades madala sissetulekuga inimeste abistamiseks suunatud programme ja heategevusprojekte. Taolisi algatusi plaanib KFC lansseerida ka Eestis.
KFC lisandub ka Apollo Grupi tarbijalojaalsusprogrammi, mis annab sarnaselt Apollo kinole, raamatupoele, Blenderile, O'Learysele ja teistele grupi ettevõttetele eripakkumisi ja soodustusi ka KFC-s.