Vaevalt on palju neid, kes naudiksid oma ettevõtte kohta negatiivsete sõnumite edastamist, kuid kriisideks tuleb valmis olla. Näiteks iga meediaväljaanne peab olema valmis selleks, et ajakirjanik toodab juhusliku tunde najal totaalset jama ja toiduainetööstus võiks valmis olla selleks, et midagi juhtub nende toodetega, mida inimesed söövad.
Tellijale
Analüüs: kriisis perefirma tegi arvukalt vigu (7)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Loomulik on, et tulevikku vaatav ettevõte kaasab ressurssi nii majast seest kui ka väljast partnerite näol, kes aitavad võimaliku kriisi tekkides sellega toime tulla. Olgu selleks siis kommunikatsioonijuht või PR agentuur. Kahjuks jääb mulje, et Eesti ettevõtted ei arvesta alati võimalike riskidega, ning kui kriis on käes, siis ei reageerita sellele üldse või tehakse seda ebaadekvaatselt.