Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Novembris aitavad taksofirmad kaineneda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Magnus Altküla
Copy
Välk Takso Tartus
Välk Takso Tartus Foto: Kristjan Teedema

Novembris toimub Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu kampaania «Kui võtad, võta vett vahele». Sellega seoses jagavad Tartus Välk Takso ja Tallinnas Tallink Tankso ning Takso24 kõikidel novembrikuu nädalavahetustel reisijatele kokku 10 000 pudelit tasuta vett. Aktsiooni ja kogu kampaania eesmärgiks on juurutada inimestes vastutustundliku alkoholitarbimise põhimõtet.

Eelmisel aastal katsetas ATML koostöös Välk Taksoga vee jagamist. Tänavu võtab Liit aktsiooni oluliselt suuremalt ette. Tartu kaasab veejagamisse Tallinna, et ka pealinna inimestes vastutustundlikku tarbimiskultuuri tugevamalt juurutada. Vee jagamine toimub esimesest kolmekümnenda novembrini reede ja laupäeva õhtutel alates kella 22:00-st.

«Kui võtad, võta vett vahele» on kampaania, mille eesmärgiks on muuta eestlased teadlikumaks alkoholi tarbimise osas. «Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringud on näidanud, et kuigi viimasel kümnendil on eestlaste alkohoolsete jookide manustamine kolmandiku võrra vähenenud, on alkoholitarbimine purjutamise eesmärgil endiselt probleemiks. Eriti on aktsiiside langetamise aastal oluline anda oma panus vastutustundliku tarbimiskultuuri edendamisesse. Sel põhjusel võtame eelmisel aastal Tartus katsetatu palju suurema aktsioonina ette,» avaldas Liidu tegevjuht Triin Kutberg, kes kinnitas, et eesmärk pole alkoholi tarbimist propageerida, vaid suunata neid, kes seda juba teevad, manustama vastutustundlikult.

«Meid ajendas kampaaniaga liituma eelkõige kliendi heaolu ja turvalisus. Ka väiksemal pidustusel vee vahele võtmine on üks paljudest võimalustest, kuidas oma tervist hoida. Möödunud aastal toimunud pilootprojekt oli väga edukas ning taksoga reisivad inimesed olid positiivselt üllatunud, kui neid autos vesi ootas,» sõnas Välk Takso esindaja Rainer Kaasik. «Ka sel aastal on aktsioon alanud edukalt. Kampaania ja selle kontseptsioon on mitmetele veel uus, mis näitab, et meil on veel palju inimesi, kelleni tegevustega jõuda,» lisas Kaasik.

«Meil on hea meel, et saame ka Tallink Takso ja Takso24 kliente suunata mõistliku tarbimise poole ning näidata, et huvitume nende heaolu eest ka väljaspool taksosid,» lisas Tallink Takso ja Takso24 esindaja Erle Kiis.

Lisaks taksofirmadega koostööle tunnustab ATML kampaania raames ka erinevaid lokaale, restorane, kohvikuid ning teisi meelelahutusasutusi märgisega «Siin tarbitakse targalt». Märge viitab sellele, et asutuses pakutakse alkoholi kõrvale tasuta vett. Tartus on endale märgist taotlenud juba pea 20 baari.

Alkoholi serveerivatel asutustel on võimalik täita oma taotlus märgise saamiseks SIIN

Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholitootjaid ja maaletoojaid Eestis, kuuluvad Altia, Liviko, Pernod Ricard, Prike, Remedia, Tridens, Amber Distribution, CocaCola HBC, Estonian Spirit, Avallone, Balmerk, Brown-Forman ja MOE.

Tagasi üles