Kuna Eesti Energia rikketelefon on hetkel ülekoormatud, otsustas ettevõte sulgeda tavaklienditelefoni 1545, et kõik klienditeenindajad saaksid vastata rikkekõnedele, ütles Eesti Energia kommunikatsioonispetsialist Tuuli Sokmann.
Eesti Energia pani ajutiselt klienditelefoni kinni
Muudes küsimustes palus Sokmann võtta ühendust meili teel. Tavaklienditelefoni number tehakse uuesti lahti siis, kui rikete hulk hakkab oluliselt vähenema.
«Kuna õhtul lubab jällegi tuule tugevnemist, siis võib juhtuda, et see on ka homme veel kinni. Aga me mõistame, et see toob teistele klientidele probleeme, et eks me hoiame seda numbrit suletuna nii vähe kui võimalik,» lisas ettevõtte kommunikatsioonispetsialist.
Eesti Energia rikkenumbril on hetkel suhteliselt pikad kõnejärjekorrad ja kuna automaatvastaja tuvastab helistaja geograafilise piirkonna ja loeb ette teadaolevad rikked seal piirkonnas ning kui inimene kuuleb juba automaatvastajast, et tema rike on järjekorras, siis soovitas Sokmann rikketelefoni koormuse vähendamiseks helistajal klienditeenindajaga ühenduse saamist mitte ootama jääda.