Tervise Arengu Instituudi (TAI) tänavuses kampaanias «Septembris ei joo», mis ärgitas inimesi võtma alkoholist puhkust, osales rekordarv inimesi, ligi 31 700.
Septembris hoidus alkoholist rekordiline arv eestlasi
«Meil on hea meel, et alkoholist puhkuse võtmine on igal aastal hästi vastu võetud ning inimeste huvi alkoholivaba ajaveetmise vastu suureneb. Veebis, sotsiaalmeedias ja tavameedias ilmus lugusid osalejatest, jagati muljeid, kommenteeriti edusamme ja kutsuti sõpru ka osalema,» kommenteeris TAI alkoholi ja tubaka valdkonna juht Anneli Sammel. Kaks aastat tagasi võttis üleskutse vastu ligi 22 000 inimest, eelmisel aastal 27 600.
Kampaania üheks osaks olid nõuanded sotsiaalmeedias, mis ergutasid puhkust vastu pidama. Lisaks ilmusid üleskutsed tavameedias, tänavareklaamidel, raadios ja televisioonis, kus teemat selgitasid eksperdid. Sel aastal olid eraldi fookuses ka tööandjad, sest alkoholikultuuri kujundamises on oma roll kõigil, kes töötavad inimestega.
Kampaaniat «Septembris ei joo» raha tuli Euroopa Sotsiaalfondi programmist «Kainem ja tervem Eesti».