Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tallinki uus reisilaev sai kummalise nime (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.
Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. Foto: Sander Ilvest

Tallink Grupi Tallinna-Helsingi liinil kurseerima asuva uue LNG shuttle-laeva nimeks saab MySTAR, reisilaeva ehitus algab Soomes Rauma laevatehases järgmise aasta esimeses pooles ning selle valmimine on planeeritud 2021. aasta lõppu.

«Parima nime väljavalimine paljude suurepäraste kandidaatide hulgast ei olnud sugugi lihtne, kuid me soovisime siiski jätkata tava, et meie shuttle-reisilaevad on Läänemere «staarid», ning see tegi valiku mõnevõrra lihtsamaks,» ütles Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene pressiteates.

Uue laeva nime leidmiseks korraldas laevandusettevõte Tallink Grupp sel suvel rahvusvahelise nimekonkursi ning lõpliku nimeotsuse langetas ettevõtte juhatus septembris. Väljavalituks osutunud uue laeva nime pakkus Marietta Kähärä Soomest, teatas Tallink Grupp.

Nimekonkursile esitati enam kui 2800 nimekandidaati 30 riigist. Kõige rohkem ettepanekuid tuli Tallink Grupi koduturgudelt – Eestist, Soomest, Lätist ja Rootsist, kellest omakorda olid kõige arvukamalt esindatud soomlased.

Lisaks enamlevinud laevanimedele pakuti uue laeva nimekonkursile vähemtraditsioonilisi nimesid nagu M/S Ott Tänak, M/S Marie Under, Speedy Gonzales, Great Finland, Queen Suomi, Suomenlinna, Mega Tallsinki Express, Kalevipoeg, King Kong, Eri Klas, Tunnel, Vana Toomas, Sibelius ja Megafast, aga ka humoorikaid nimesid nagu Boaty McBoatface ja Shuttle McShuttleface.

Tagasi üles