Käesoleval nädalal alustas A. Le Coqi Reola tootmistehases tööd uus portsjonpakkide liin, mille rajamisse investeeris ettevõte ligi 2 miljonit eurot. Uuelt liinilt tulevad esialgu 0,33 liitrised korgiga tetrapakkides Aura smuutid ja mahlad, tulevikus suureneb tootevalik veelgi. Eestis unikaalsel tootmisliinil on võimekus toota erinevas mõõdus, korgi ja korgita ning lisatud kõrrega pisipakkides jooke.
A. Le Coq investeeris ligi 2 miljonit eurot väikepakkide liini (1)
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on mahlaturg Eestis püsinud viimased viis aastat stabiilsena ja olulisi investeeringuid tehtud pole. Kogu mahlakategooriast moodustab kartongist väikepakkide turg mahuliselt ligi 4%. Uue mahlaliini investeeringu peamiseks eesmärgiks on kasvatada portsjonpakkide turgu vähemalt poole võrra ja täiendada A. Le Coqi portfelli uute pakenditega. «Portsjonpakkide kasutamine terves toiduainetööstuses on viimase viie aastaga märkimisväärselt kasvanud ja näeme Euroopas ka juba jookide puhul, kuidas erinevate kategooriate tooted liiguvad suurematest pakenditest väiksematesse. On tekkinud suur hulk tarbijaid, kes eelistavad käepäraseid ja mugavaid portsjonpakke. Põhjuseid on mitu – muuhulgas kindlasti inimeste liikuv eluviis ja suurenev terviseteadlikkus. Uuelt liinilt tulevate toodetega täidame just nende tarbijate vajaduse,» sõnas Noop.
Noop lisas, et unikaalse portsjonpakkide liini võimekus on ligikaudu 30 000 liitrit päevas. Praegu tulevad liinilt Aura mahlad ja smuutid, kuid ettevõtte kinnitas oma ambitsioone, mainides et kindlasti jõuavad peagi väikepakkidesse täiesti uued tootekategooriad. «Uus liin võimaldab toota erineva suuruse ja kontseptsiooniga tooteid – lisaks 0,33-liitristele pakenditele ka 0,2 ning 0,25-liitriseid, korgi või korgita ning lisatud kõrrega minipakke,» rääkis Noop.
A. Le Coqi uute, portsjonpakkides Aura mahlade hind hakkab olema ligikaudu 0,79 eurot, 0,33 l pakendis smuutide hinnaks saab olema ligikaudu 0,99 eurot. «Tegemist on oluliselt tarbijasõbralikemate hindadega kui tänase turu keskmised hinnad. Meie eesmärk on elavdada tervislike smuutide kategooriat tervikuna,» selgitas Noop. Pisipakkides müügile tulevate mahlatoodete valikus on kolm erinevat täismahla (apelsini-, õuna- ja tomatimahl) ja üks multinektar. Väiksemates smuutipakkides jõuab turule neli erinevat toodet, millest kahte on juba varem toodetud suuremas mõõdus (mango-apelsini ja kiivi-ananass-mango) ning kaks on täiesti uut (aprikoosi-banaani-porgandi ja pirni-banaani-viinamarja).