Maanteeameti teede arengu osakonna juhataja Janek Hendrikson sõnas Postimehele, et mõistet «virgin polymer» võib tõlkida kui puhas polümeer.
Hendrikson lisas selgituseks, et plastiku valmistamise üheks komponendiks on polümeerid, kuid sinna lisatakse ka muid täiteained. «Plastiku ümbertöötlemisel nii polümeerid kui muud täiteained tõenäolisel ei kao kuskile, seega on võimalik tõesti plastikut uuesti kasutada nii-öelda asfaltkatete modifikaatorina. Aga saamaks samasuurt efekti, on vaja lisada plastikgraanuleid oluliselt rohkem, kui puhast polümeeri.»
Hendrikson selgitas ka, et siinjuures tuleb aru saada, mis eesmärgil polümeere asfaldisegudes üldse kasutatakse. «Laias laastus jagunevad polümeerid toimivuse järgi kaheks - elastomeerid ja plastomeerid. Vastavalt sellele, kuhu gruppi polümeerid kuuluvad, mõjutavad nad ka lõpptulemust, ehk antud juhul asfaltsegu omadusi. Maanteeamet kasutab suure liiklussagedusega objektidel elastomeere, mis mõjutavad asfaltsegu elastseid omadusi (kuju taastavat komponenti) ning sellega seoses ka vastupidavust väsimusele ja ilmastikule. Plastomeerid teevad asfaltsegu jäigaks, st paraneb asfaltsegude vastupidavus küll suurtele koormustele, kuid asfaltkate võib muutuda liiga hapraks/rabedaks.»