Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Starbucks jõudis kõigile Tallinki laevadele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tallink pakub Starbucksi tooteid nüüd kõigil reisiparvlaevadel.
Tallink pakub Starbucksi tooteid nüüd kõigil reisiparvlaevadel. Foto: Tallink

Starbucksi kohvi pakutakse nüüd kõigil Tallink Grupi laevastikku kuuluvatel 11 reisiparvlaeval.

Tallink on Starbucksi jooke pakkunud Tallinna–Helsingi liinil opereeritavatel laevadel alates 2018. aasta aprillist.

«Kõik Eesti reisisõbrad teavad Starbucksi kohvi väga hästi, sest Starbucksil on kohvikud rohkem kui 80 riigis üle maailma,» ütles Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.

Tallink Grupp müüb Starbucksi kohvi ja teed oma laevade Megastar, Star, Silja Europa, Victoria I, Baltic Queen, Silja Serenade, Silja Symphony, Galaxy, Baltic Princess, Romantika ja Isabelle kohvikutes partnerlusprogrammi «We Proudly Serve Starbucks» ametliku liikmena.

«Partnerlusprogrammi leping Starbucksiga on osa meie strateegiast, mille eesmärgiks on tagada meie reisijatele parim võimalik reisikogemuse kvaliteet ja mugavus Tallinki laevade pardal, mis loomulikult  hõlmab ka maitseelamusi,» ütles Nõgene.

«Et kvalifitseeruda eksklusiivsetele Starbucksi partnerlusõigustele, on meie kohvikute töötajad pidanud läbima põhjaliku koolituse, mis on neid viinud kurssi rangelt reguleeritud Starbucksi kohvi valmistamise standarditega, korrektse serveerimise ja iga kohvi või muu joogi eripäraste omadustega,» lisas Nõgene.

Kokku on Tallink Grupi laevade kohvikutes müügil 15 erinevat nimetust Starbucksi kohvi, teed ja teisi jooke.

Starbucks asutati üle 48 aasta tagasi USA-s, tänaseks on ettevõte esindatud ligi 30 000 kohvikuga maailmas 80 turul.

Starbucksi kohvikuid külastab päevas üle 70 miljoni inimese. Ühtlasi on Starbucks maailma üks suurimaid õiglase kaubanduse printsiibil kasvatatud kohviubade kokkuostja: 99 protsenti kogu ettevõtte ostetavatest kohviubadest vastab keskkonnasäästlikkuse ja eetilise kaubanduse standarditele.

Märksõnad

Tagasi üles