Palling ja Mardisoo asusid lahendama turul aastaid kestnud probleemi, mis seotud just uue aja taksoteenuste osutajatega, keda nimetatakse ka sõidujagajateks. Need on juhid, kes võivad olla, aga tavaliselt ei ole taksoroolis kogu aeg, ent peavad kindlustusfirmadele maksma ikkagi tavakindlustusega võrreldes mitu korda suuremaid kindlustusmakseid.
Murrab suure vastasseisu
Konfliktis on aga koguni viis osalist. Esiteks jäärapäised taksofirmad, kes pole olnud nõus kindlustusfirmade ega ka riigiga jagama infot oma juhtide sõiduaktiivsuse kohta. Olgu siis juhtide nõusolekul või ilma – andmed pole liikuma hakanud.
Teiseks kindlustusfirmad, kes on jäänud seetõttu ilma võimalusest hinnata, kes ja kui palju tegelikult oma eramasinat taksoveoks kasutab, ning vähendada või suurendada seega dünaamiliselt taksode kindlustusmakseid.