Kindlasti on otsustav teadliku tarbija jaoks, mis on toote sisu, kuid samas on tänapäeval aina tähtsam ka brändi visuaalne väljanägemine. Esmalt on see kui brändi visiitkaart, mis kõnetab tarbijat. Teiseks mängivad ka hooldus- ja puhastusvahendid suurt rolli tarbija kodudes, kellele on tähtsad visuaalsed elemendid. Peale selle, et meie OMA Care tooted oleksid puhtad sisult, oleme tahtnud hoida ka sellist suunda disainiga, et tooteid ei peaks kodus nii-öelda ‘kappi ära peitma’. Olgu siis kas tegemist on keha- või kodupuhastusvahenditega. Mind kõnetab just minimalistlik ja praktiline disain.
Luues näiteks logo teadsin, et see peaks olema suurema tähendusega kui lihtsalt visuaalne pilt, mille tähendus jääks ainult ‘puhas, looduslik’ piiridesse. Brändi nimi ‘OMA’ tuli kuna soovisin luua midagi, kust igaüks võiks leida endale tükikese ‘enda oma’. Sealt sähvatas ka idee teha logo asemel hoopis Braille punktkiri, et OMA oleks mõeldud just nimelt kõigile. Nägijale on punktkiri visuaalne element, kuid vaegnägijale praktiline abivahend.
Lõpuks said valmis esimesed tooted alles 2 aastat hiljem ja kogu protsess võttis kokku koos eeltööga aega ligi 5 aastat enne kui bränd oli valmis kliendini jõudma.
Tuli ette palju ootamatuid ja mitte alati endast sõltuvaid venimisi. Tihti leidsin end mõtlemast kas peaksin lõpetama, kuid tunne oli õige ja see motiveeris jätkama. Sisestasin endale, et kõige tähtsam on teha asja millesse ise usun, mis on tehtud hingega ja õigesti, mitte lihtsalt tegemise pärast ja kiirustades.