Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Looduslikud alternatiivid kosmeetikale - Pure Cosmetics Eesti tekkelugu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sandra Schmidt ning Anet Põlismäe
Sandra Schmidt ning Anet Põlismäe Foto: Pure Costmetics Eesti

Kui keegi oleks mulle kolm aastat tagasi öelnud, et 2019. aasta sügiseks on Pure Cosmetics Eesti kasvanud selliseks, nagu me seda tänasel päeval näeme, oleksin ma südamest naernud ning vastanud vestluskaaslasele vähemalt sama fantaasiarikka steidmendiga. Olin siis äsja lõpetanud koolid, tulevik tundus veel küllaltki ähmane ning ei saa ka öelda, et minus oleks väga palju julgust tollel hetkel olnud (tagantjärele saan ma öelda, et see oli seal kusagil ihtsalt koguaeg peidus). Lisaks armastan ma reisida ning kui tavaliselt pannakse kohver peale reisi painipaika, siis mul ootab see toanurgas avatuna, et meelde tuletada – “on aeg minna”! Ei tundu just ühe noore ja entusiastlikku ettevõtja kirjeldusena?

E-kaubanduse ning looduskosmeetika juurde viis mind ühelt poolt grimmikool ning teiselt poolt Tartu Ülikoolis õpitud majandusteadus. Teles ning teatris ei ole koguaeg võimalik kasutada looduslikke ning nahasõbralikke vahendeid (kindlasti on see suund, kuhu antud sektor ka vaikselt liigub) ning minu naha ja juuste seisukord hakkas üha enam muret tekitama ning hakkasin lahendusi otsima. Õppisin, lugesin, praktiseerisin ning töötasin ligi kaks aastat koolitajana, jagades oma teadmiseid ka teistega. Samal ajal nägin, kuidas minu nahk ning juuksed mind tänasid ja sõna otseses mõttes ellu ärkasid – juuksur ei mõistnud, kuidas saavad juuksed nii kiiresti kasvada ning tervisest pakatava näonaha kohta komplimente sain ma ka pidevalt.

Üha rohkem hakkasin ma läbi enda kogemuse nägema vajadust tuua looduskosmeetika ka teistele lähemale. Ei tahtnud ma seda avastust ja positiivseid emotsiooni ainult endale hoida! Lisaks nägin, kui paljud kliendid ei osanud erinevaid nahaprobleeme ning ka üldist naha seisukorda seostada kosmeetikatoodetega.

Gertrud Vardja
Gertrud Vardja Foto: Pure Costmetics Eesti

Nagu ikka oli kõigepealt idee, mis muutus iga nädal – kuidas ikkagi teha asja, millesse mul endal usku on, kuid mis kõnetaks ka teisi?  Kuidas leida investorid? Ning teinekord olid küsimused ka palju eksistensiaalsemad – kas minus on ikka piisavalt seda miskit, et see kõik ka reaalsuseks teha?

“Whether you think you can or think you can’t – you’re right.” — Henry Ford

See hetk, kui ma sain aru, et “actually I can”, hakkasid asjad liikuma. Mäletan siiani seda tunnet kui kõik ettevalmistused olid lõpusirgel ning koduleht aktiveeritud (oktoober 2017), esimesed reklaamid üleval ning e-mailile saabus kiri – “Pure Cosmetics Eesti uus tellimus kliendilt….” Ma poleks täna siin, kui mul ei oleks toetavat peret ning inimesi, kes on minusse alati uskunud – ka siis, kui teinekord kaob endal see power ja usk ära!

Sampure Minerals mineraalkosmeetika
Sampure Minerals mineraalkosmeetika Foto: Pure Cosmetics Eesti

Tänaseks on meil väga kokkuhoidev kollektiiv, mis sest, et pisikene, aga kõik teevad oma tööd suure pühendumusega. Oleme avanud oma esinduspoe Kadriorus J. Vilmsi 27, andnud välja kolm eksklusiivset looduskosmeetika ilukarpi (juba novembris on oodata uut), teeme igakuiselt aktiivselt koolitusi, oleme vähem kui kahe aastaga täitnud ligi 7000 tellimust ning meid jälgib Pure Cosmetics Eesti Instagramis ja Facebookis kokku ligi 15000 inimest.  Lisaks oleme Sampure Minerals brändi maaletooja Baltikumis, mis on saadaval kõigis suuremates kosmeetikapoodides ning leitav ka väga paljude jumestuskunstnike meigikohvrites! Saladuskatte all võin öelda, et meie tulevikuplaanides on ka oma kosmeetikabrändi loomine, kuid iga asi omal ajal!

Ärge kartke unistada, teha järgmine samm - ma ei ütle, et see teekond siiani on olnud kerge, kuid see on olnud täis õppimist, uute oskuste omandamist, õnnestumisi ning rõõmu. Lisaks olen leidnud usu endasse, oma tegemistesse ning tean, et ees on ootamas veel suuremaid väljakutsed ning raskused, kuid saades klientide positiivset tagasisidet ning tänusõnu, tean, et teen õiget asja!

Copy
Tagasi üles