Apple'i jaoks on üks kõige olulisemaid turge maailmas Jaapan, kus erinevad iPhone'i mudelid olid möödunud aastal suure edumaaga kõige müüdumad nutiseadmed.
Riik, mis kummardab iPhone'i
iPhone'ile kuulus Statista andmetel selle aasta teises kvartalis umbes 10 protsenti globaalsest nutitelefonide turust. Võrdluseks võib välja tuua, et iPhone'i turuosa Jaapanis oli möödunud aastal 49,6 protsenti, mis annab üpris hästi aimu sellest, kui palju jumaldavad jaapanlased õunatelefoni.
Reedel algas Jaapanis iPhone 11-seeria müük ja Tokyo Marunouchi ärilinnaosa Apple'i esinduse ette oli kogunenud juba enne kella kaheksat hommikul üle 130 inimese. Paljud neist olid oodanud neljapäeva õhtust saadik läbi öö.
Enamik jaapanlasi eelistavad kallimaid iPhone'i mudeleid iPhone 11 Pro ja iPhone Pro Max. Sarnaselt paljude teiste Aasia riikidega on kallis iPhone Jaapanis paljuski staatuse sümbol ja iluaksessuaar, umbes nagu hinnaline brändikäekott.
Uue iPhone'i müügi avaüritused korraldasid ka Jaapani suurimad mobiilioperaatorid NTT Docomo, KDDI ja SoftBank. Apple käivitas samal päeval Jaapanis ka oma uue Apple Arcade'i teenuse, mis annab ligipääsu sajale mängule 600 jeeni eest kuus (natukene üle viie euro).