Tallink Takso juhatuse liige Tõnu Uusmaa ütles Postimehele, et ka nemad on aastate jooksul puutunud kokku jäljendamisega, mis avaldab eriti suurt mõju tipphooajal, mil kliente üritatakse teistsuguste vahenditega kätte saada.
Tallink Takso justkui Tallink Taksode kohta: kollast värvi ei saa patenteerida (3)
«Meie oleme alati soovitanud kliendil takso tellida telefoni teel või rakenduse kaudu, et mitte langeda pettuse ohvriks,» ütles Uusmaa Postimehele.
«Sellest hoolimata oleme saanud klientidelt mitmeid kaebusi ja see teeb tuska. Ei saa öelda, et need taksod oleks äravahetamiseni sarnased Tallinki omadega, aga on piisavalt sarnased, et kliendil oleks väga raske eristada».
Uusmaa sõnul on kõige sagedasem kaebus on kõrge hind, mis ei vasta hinnakirjale.
«Praegu ei saa me enda kaitseks midagi teha, sest kollast värvust patenteerida ei saa ja seega ei saa me ka teesklejate vastu kohtusse pöörduda. Seega oleme üritanud lisada oma autodele hulga indikaatoreid, mis aitaksid kliendil õige takso ära tunda, selgitas taksofirma Uusmaa.
Tema sõnul on Tulika probleem suurem, sest kui Tallinki takso jäljendaja peab auto üleni kollaseks kleepima, mis nõuab natuke raha, siis Tulika jäljendamiseks on vaja lihtsalt valget autot.
Postimees kirjutas neljapäeval, et Tulika on hädas isehakanutega, kes kleebivad oma taksole Tulika logoga äravahetamiseni sarnase sildi, et äratada klientides usaldust, kuid sõidu lõppedes kasseerivad sisse hiiglasliku arve.