Päevatoimetaja:
Sander Silm

Bolt hakkab toitu koju tooma (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Bolt Food Delivery
Bolt Food Delivery Foto: Bolt

Bolt käivitab kolmapäevast Tallinnas teenuse Bolt Food, millega saab mobiilirakenduse abil restoranidest toitu tellida.

Esialgu on toidu kohaletoomine Bolt Food rakenduse abil tasuta, kliendil tuleb maksta ainult tellitud toitu eest. Tallinn on esimene linn, kus ettevõte teenust testib. Tänavu on kavas tegevust alustada ka Lätis, Leedus ja Lõuna-Aafrikas ning hiljem teistes Euroopa ja Aafrika linnades, teatas Bolt. 

«Boltil on maailmas üle 25 miljoni kliendi, paljud neist on toidu tellimise võimaluse vastu huvi tundnud. See on keeruline valdkond, kus tuleb palju vaeva näha, et tehnoloogia ja teenus klientide jaoks lihtsalt ja veatult toimiks. Seda toetab kindlasti meie ülemaailmse transpordiplatvormi üles ehitamise kogemus,» ütles Bolti tootejuht Jevgeni Kabanov pressiteates.

Toidu tellimiseks tuleb telefoni laadida Bolt Food rakendus, kust näeb valikus olevaid restorane ja nende menüüd. Enne tellimuse kinnitamist näitab rakendus tellimuse hinda ja eeldatavat kojutoomise aega. Tellimuse eest maksmiseks peab sisestama rakendusse oma pangakaardi andmed.

«Oleme oma sõiduteenuse üles ehitanud võimalikult efektiivselt, et saaksime nii juhtidele kui sõitjatele pakkuda turu parimaid tingimusi. Tahame sellesama mõttelaadi tuua ka toidu kättetoimetamise ärisse ja pakkuda teiste platvormidega võrreldes tellijale soodsamat kohaletoimetamise hinda, tagades samal ajal kulleritele head tingimused,» rääkis Kabanov. 

Hetkel on võimalik toitu tellida rohkem kui 80 Tallinna kesklinnas asuvast restoranist, uusi söögikohti lisandub rakendusse pidevalt. Samuti laiendab Bolt lähiajal piirkondi, kuhu toitu saab tellida. «Meiega koos töötavatele restoranidele on kindlasti väärtuslik meie lai kliendibaas – need on inimesed, kes juba tunnevad ja usaldavad meie kaubamärki,» märkis Kabanov.

Tagasi üles