Päevatoimetaja:
Sander Silm

Telemees Jüri Pihel leidis kullaaugu (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Jüri Pihel.
Jüri Pihel. Foto: Sander Ilvest / Postimees

Lastekanaleid KidZone TV, KidZone+ ja SmartZone tootva ettevõtte Kids Network Television OÜ eelmise aasta kasum oli umbes 667 000 eurot ning müügitulu on ulatunud paaril viimasel aastal üle 2 miljoni euro, pikemalt Äripäevast.

Ettevõtte üks omanikke ning selle rajaja, juba tuntud ja kogemusega telemees Jüri Pihel selgitas, et kanali tegemine ja tegutsemine on põhinenud strateegilistel otsustel ja optimaalsetel lahendustel, mitte katsetamine ja tõmblemine, mida tema hinnangul telemaastikul viimasel ajal palju leida võib.

«Me hakkasime seitse aastat tagasi asja peale mõtlema ning aastaga oli äriplaan paigas,» rääkis Pihel ja lisas, et kuna ainult Eesti turule telekanalir teha ei saa, siis kohe alguses võeti sihikule lisaks Eestile ka Läti ja Leedu.

Pikemalt Äripäevast.

Tagasi üles