Päevatoimetaja:
Sander Silm

Võlgadega kimpus Helen Sildna muusikaäri jäi taas kahjumisse (6)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Helen Sildna.
Helen Sildna. Foto: Madis Sinivee / EESTI MEEDIA/SCANPIX BALTICS

​Helen Sildna ettevõte Shiftworks OÜ, mis tegeleb muusikaürituste korraldamisega, teenis läinud aastal veidi üle 20 000 euro kahjumit. Miinuses, küll väiksemas, oli firma ka kaks aastat varem.

Seevastu on ettevõtte käive viimased kolm aastat kasvanud ja küündis mullu pea 700 000 euroni. Suurima tulu andis rahvusvahelise muusikafestivali Tallinn Music Weeki korraldamine, millel täitus mullu 10. juubeliaasta.

Lisaks alustas Sildna 2018. aasta sügisel Station Narva nimelise üritusega. Aruandes on selgitatud, et just Narva festivali käivitamise kulud viisid Shiftworksi kahjumisse.

Ettevõte vedas veel okupatsioonimuuseumi Vabamu ja Eesti Kunstiakadeemia uue maja avamispidusid. Samuti pakuti produktsiooniteenuseid haridus- ja teadusministeeriumile ning Eesti Noorsootöö Keskusele.

Shiftwork kogus mullu pea 400 000 eurot toetusi.

Sildna osaühingus töötas 6 inimest, kes said kuus keskmiselt 1850-eurost brutopalka.

Eelmisel suvel kirjutas Postimees, kuidas Sildna firma on hädas arvete tähtajaks tasumisega ning mitme Tallinn Music Weekiga koostööd teinu sõnul on probleem kestnud aastaid.

Sildna vastas raha ootavatele partneritele, et mõistab nende pahameelt ja lubas, et kõik võlad saavad varem või hiljem makstud. Praeguse seisuga on Shiftworksil üleval kaks maksehäiret, mõlemad Event Center OÜ ees. Üks võlg on kuni 3200 eurot ja teine kuni 640 eurot. 

Shiftworks OÜ (kandis kuni 2017. aastani nime Musiccase) spetsialiseerub peamiselt ürituste korraldamisele ning muusikapõhise ja kunstilise loome edendamisele, samuti turundus-, kommunikatsiooni- ja loovprojektide käivitamisele ja elluviimisele nii rahvusvahelisel, üle-eestilisel kui ka regionaalsel tasandil.

Lisaks rahvusvaheliste ürituste, nagu iga-astane muusika- ja linnakultuurifestival Tallinn Music Week (TMW), korraldamisele pakub ettevõte ka konverentside, kliendiürituste ning B2B ja B2C projektide korraldust ja kommunikatsiooni.

Tagasi üles