Enam kui sada reisijat liinil Batumi-Tallinn pidid 1. augustil lahkuma Gruusiast pagasita, kaasas vaid suuline lubadus, et peagi tuuakse nende asjad Eestisse ära. Veel eile hommikul ei teadnud reisijad, millal nad saavad oma pagasi tagasi.
Uskumatu lugu: kui eestlased lennukisse istusid, teatati neile, et pagas jääb Gruusiasse (2)
Venekeelse Postimehe poole pöördus lugeja Svetlana, kes naasis Tez Touri korraldatud ja äsja araablastele müüdud lennufirma SmartLynxi opereeritud reisilt. Kuigi reis ise möödus viperusteta ja mõnusalt, siis lahkumine Gruusiast kujunes arusaamatuks.
Kuigi lennuk pidi startima kell 19.35, siis pagasit ei suudetud lennukile laadida ka kolm tundi hiljem ning nii lahkuti mägedemaalt kell 22.31 ilma reisijate pagasita. Ka kohale jõudes ei jagatud reisijatele infot, millal pagas saabub – ei lennufirma, reiskorraldaja ega reisi müünud büroo Prime Tour, kurtis Svetlana.
Kui aga ettevõtete poole pöördus Postimees, siis selgitati juhtunud kiirelt ja põhjalikult. Prime Touri esindaja Natalja Trofimova, kes ka ise tol päeval Batumis viibis, selgitas, et 1. augustil lendasid Gruusia kuurortlinnast välja lennukid lisaks Tallinnale ka Tel-Avivi ja Kiievisse. Kuna lennujaamas purunes skänner ning kontrollimata pagasit lennukisse laadida pole lubatud, siis jäi kolme lennukitäie reisijate pagas maha. Skänner saadi korda alles ööpäev hiljem ning maha jäänud pagasi peaksid reisijad kätte saama 7.-8. augustil.