Majandusministeerium tahab tühistada ranged reklaamipiirangud kiirlaenu andjatele, mis kehtestati alles kolme aasta eest, kui riik otsustas karmikäeliselt kiirlaenuturgu korrastada. Nüüd leiab ministeerium, et aeg on leebuda.
Praegu tohib kiirlaenu reklaam sisaldada üksnes kohustuslikku teavet, näiteks intressimäär, krediidi kulukuse määr ja ettevõtte kontaktid. Eelnõu järgi tunnistataks piirang kehtetuks ja edaspidi võiks kiirlaenupakkuja kohustusliku teabe kõrvale reklaamida, mida tahab.
«See muudatus ei mõjuta teisi tarbijakrediidi reklaami nõudeid, välistades endiselt reklaami muutumist atraktiivseks,» ütles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi siseturu asekantsler Kristi Talving. Tema sõnul peab reklaam edaspidigi olema vastutustundlik ja tasakaalustatud. «Ei tohi jätta muljet, et laenuvõtmine on lihtne ja riskivaba,» ütles Talving.