Päevatoimetaja:
Sander Silm

Baltika hakkab kaubamärke koondama: Mosaicist ja Bastionist saab Monton (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Baltika poed
Baltika poed Foto: Elmo Riig / Sakala

Baltika on jõudnud ettevõtte radikaalse pöörde järgmise sammuni ja ühendab seitsme kuu jooksul etappide kaupa Mosaici, Bastioni ja Montoni brändid neist kõige tuntuima ehk Montoni nime alla.

Baltika tegevjuhi Mae Hanseni sõnul pole Baltikal praeguste müügimahtude juures mõistlik viiest brändist koosnevat portfelli hoida, mistõttu ühendab ettevõte järk-järgult mainstream-brändid Montoni, Mosaici ja Bastioni üheks brändiks.

Esimese etapina ühendab Baltika sellest kuust Mosaici meestekollektsiooni Montoni meestekollektsiooniga ja Bastioni kollektsiooni Mosaici kollektsiooniga ning jätkab tegutsemist meeste segmendis ühe ja naiste segmendis kahe brändiga. 2020. aastast tullakse turule uuendatud Montoni brändiga, mis saab olema suunatud senisest laiemale sihtgrupile ning koondab kõik senised mainstream-brändid.

«Usume, et brändide ühendamine Montoni nime alla on Baltika klientidele ootuspärane valik, seda näitab ka meie analüüs,» ütles Hansen, tuues näiteks, et Monton on Baltika veebipoes ostetuim kaubamärk. 

Teine oluline muudatus on tootekeskse lähenemise muutmine kliendikeskseks. «Baltika oli seni oma olemuselt «teeme kõigile kõike», aga globaalses konkurentsis ei saa nii toimida. Fookuse leidmine on väga oluline,» märkis Hansen. 

Tagasi üles