Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

5 suurimat majandustarkvara probleemi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Merit Tarkvara AS

1. Majandustarkvara on liiga keeruline. Eelkõige tähendab keeruline tarkvara liigset ajakulu, vajaminevaid võimalusi ei leia üles, isegi kui nad on olemas. Ka raha kulub keerulise tarkvaraga rohkem, sest sellega ei saa hakkama ilma arendusfirma abita. Ja abi muidugi maksab.

  • Merit Aktiva ja Merit Palga kasutamine on nii lihtne, et sellega saab hakkama igaüks. Kui siiski on vaja midagi küsida, aitab meie tasuta klienditugi – tõenäoliselt Eesti parim

2. Tarkvarast ei saa saata e-arveid või on vaja selle eest eraldi maksta. Nüüd, kui avaliku sektori asutustele saab saata ainult e-arveid, tasub küsida, kas tarkvara seda võimaldab ja mis see maksab.

  • Merit Aktivast saab e-arveid saata ja neid vastu võtta täiesti tasuta. Saatmiseks ei ole vaja teenust aktiveerida ega lepingut sõlmida, lihtsalt vajutage arve juures olevale e-arve saatmise nupule ja see saadetaksegi ära. Kui saadate e-arveid kõikidele oma klientidele, siis saate raha kiiremini kätte, sest erinevalt meiliga saatmisest jõuab e-arve alati kindlalt kohale ja laekub otse teie kliendi tarkvarasse.

3. Tarkvara ja andmed ei ole pilves. Nii saate tarkvara kasutada ainult oma arvuti taga istudes. Kuna kõik muu – internetipank, meilivahetus, Facebook jne – on asukohast sõltumata kasutatav ka mobiilis, siis tasub nõuda sama ka majandustarkvaralt. Enda arvutis asuvad andmed on ka suur turvarisk. Arvuti kõvaketas võib tehnilise vea tõttu töötamise lõpetada ja ohtlik viirus võib arvuti nakatada ja andmed krüpteerida. Siis on andmed päästmatult kadunud ja kui varukoopiad olid samas arvutis, siis on ka need kadunud.

  • Merit Aktiva ja Merit Palk on täielikult pilvepõhised ning turvalisus on võrreldav internetipankadega. Andmete säilimine on tagatud igasugustes olukordades ning tarkvara on kasutatav ka mobiilis. Lisaks säilib teil juurdepääs andmetele isegi siis, kui te enam meie tarkvara ei kasuta.

4. Tarkvara vajab juurutamist ja regulaarset tasulist abi kasutamisel. Kui tarkvara kasutusele võtmisega ei ole võimalik iseseisvalt hakkama saada, siis kasvatab arendusfirma käest ostetud konsultatsioon ja juurutusabi hinna kiiresti mitmekordseks. Mõne levinud tarkvara puhul moodustab programmi hind ainult veerandi kogukulust, ülejäänud osa ehk kolmveerand kulust on tasu konsultatsioonide eest.

  • Tänu lihtsale kasutusele ei vaja Meriti tarkvara tasulist abi. Kõik saavad sellega hakkama kas iseseisvalt või meie tasuta klienditoe abiga. Soovi korral olete oodatud mõnele regulaarselt toimuvale klassikoolitusele.

5. Tarkvaras on vähe automaatikat, mis teie eest töö ära teeks. Automaatika aitab aega kokku hoida. Paljudes tarkvarades on endiselt vaja pangaväljavõtteid käsitsi sisestada või parimal juhul failist importida, mis on tüütu ja aeganõudev ning põhjustab vigu.

  • Merit Aktival ja Palgal on pankadega otseühendused. Pangaväljavõtted laekuvad automaatselt raamatupidamisse ja maksekorraldused saadetakse otse panka. Tänapäevaseid võimalusi kasutades on aja kokkuhoid uskumatult suur.

Vaadake lähemalt merit.ee või helistage 617 7111.

Copy
Tagasi üles