/nginx/o/2019/05/10/12154712t1h53eb.jpg)
2020. aastal lõppeva iseseisva riikliku arengukava asemel koostatakse merenduspoliitika 2021-2030 transpordi taristu ja liikuvuse arengukava alamprogrammina.
2020. aastal lõppeva iseseisva riikliku arengukava asemel koostatakse merenduspoliitika 2021-2030 transpordi taristu ja liikuvuse arengukava alamprogrammina.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (MKM) teatas, et koostöös partnerite ja huvigruppidega asuti koostama transpordi taristu ja liikuvuse arengukava 2021-2030, mille alamprogrammina on kavas koostada ka Eesti merenduspoliitika samaks perioodiks. Loodav dokument peaks olema järjeks eelmisele iseseisvale merenduse arengukavale, millest lähtuti perioodil 2012-2020.
Merendussektori arengukavas võetakse arvesse kõikide huvigruppide vajadused, sealhulgas avaliku sektori, keskkonnahoiu, haridus- ja teadustegevuse ja ettevõtluse vajadused, kirjeldab MKM koostatud faktileht. Uue merenduspoliitika koostamisel lähtutakse samadest prioriteetsetest suundadest ja eesmärkidest, mis olid aluseks eelmisele arengukavadele.
Eesti merenduse arengu suundadeks on: