Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2018/01/30/7528125t1h7f55.jpg)
Kiiret majanduskasvu näitav Sahara-alune Aafrika on järgmine võimaluste piirkond, aga siia laieneda plaanivatel firmadel tuleb enne investeerimisotsuse tegemist väga tugevasti arvesse võtta kohalikku reaalsust, kirjutab Keenias äri- ja kommunikatsiooninõustamise teenust pakkuv Indrek Raudjalg Äripäeva essees.
Kõigepealt positiivsest: mul on üle seitsme aasta on olnud võimalus vaadata lähemalt Ida-Aafrikas, peamiselt Keenias ja Tansaanias toimuvat. Üldine järeldus: teha saaks neil turgudel kõike, sest kõike saab teha olemasolevast paremini.
Loe edasi Äripäevast.