Tele2 statistika kohaselt tegid eestlased 2018. aastal annetusliinidele 22 protsenti rohkem kõnesid kui aasta varem. Keskmine annetus kasvas aastaga seitse protsenti 6,6 euroni.
Tele2: eestlased annetavad järjest heldemalt raha
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 turundusdirektori Ines Estrini sõnul annetavad eestlased kõige heldemalt laste ja loomade toetuseks. «Raha kogumiseks on selgelt soodsaim aeg detsembris, pühade perioodil,» rääkis Estrin pressiteates.
«Annetused on pigem hooajalised ja palju kokku kogutakse, sõltub konkreetse heategevuskampaania edukusest – kas suudetakse inimestele hinge minna,» kommenteeris Estrin.
«Kindlaim kanal annetuste kogumiseks on televisioon, mis annab kõige paremini südamesse minevat lugu edasi. Näiteks oli 2018. aasta kõige edukam heategevusprojekt ETV Jõulutunnel, mis kogus haruldasi haigusi põdevate laste toetuseks Tele2 klientidelt 40 protsenti rohkem vahendeid kui aasta varem,» ütles Estrin.
Tele2 2018. aasta populaarseimad annetusliinid:
- Jõulutunnel
- Kanal2 Kodutunne
- TÜ Kliinikumi Lastefond
- MTÜ Pesaleidja
- Hille Tänavsuu Vähiravifond Kingitud Elu.
- Sihtasutus Carolin Illenzeeri Fond
- MTÜ Loomade Hoiupaik
- Ida-Tallinna Keskhaigla
- Loomakaitse Liit
- SOS Lasteküla