Rahvusvahelised internetigigandid Facebook ja Google korjasid eelmisel aastal Eestist 13 miljonit eurot reklaamitulu, selgus möödunud nädalal avaldatud Kantar Emori uuringust. Kasv oli muljet avaldavad 38 protsenti ja globaalsete reklaamimüüjate arvele läheb üle 40 protsendi Eesti internetireklaamist.
Tellijale
Kuidas teenida kasu Eestist välja voolavast reklaamirahast (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meediaettevõtete juhid ja meediaspetsialistid kurdavad juba aastaid Facebooki ja Google’i turuosa kasvamise pärast Eesti reklaamiturul. Eriti pahased ollakse selletõttu, et need ettevõtted pole Eestis registreeritud ja raha läheb ilma mingeid makse maksmata Luksemburgi või Iirimaale.