Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Tallink laiendab oma haaret moesektoris

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tallink Grupi juht Paavo Nõgene
Tallink Grupi juht Paavo Nõgene Foto: Liis Treimann

Tallink Grupp sõlmis viienda moebrändina moemärgi Superdry frantsiisilepingu Eestis ning hakkas brändi seniseid poode opereerima.

Tallink asus opereerima kaubamärgi seniseid poode Rocca al Mare ja Ülemiste keskuses, teatas laevafirma.

«Moekaubanduse mahu kasvatamine nii merel kui maal on Tallinki jaoks üha tähtsamaks fookuseks. Sealjuures pole niivõrd oluline see, kas tegu on Eesti turul täiesti uue brändiga või lisandub mõni juba tegutsev kaubamärk, vaid Tallinki kohalolu suurendamine moesektoris laiemalt,» ütles Tallink Duty Free juht Aimar Pärna pressiteate vahendusel.

Superdry kauplustel on tema sõnul Eesti turul hästi läinud. «Äsja omandatud esindusõigusega soovime brändi tuntust Eesti tarbija seas veel enamgi tugevdada ja kasvatada,» rääkis Pärna.

Mullu lisandusid Tallinki frantsiisiportfelli neli brändi: veebruaris ESPRIT, septembris Vero Moda ja Jack & Jones ning oktoobris United Colors of Benetton.

Kokku on Tallinkil maismaal 2500 ruutmeetrit kaubanduspinda ning üheksa kauplust Tallinnas ja Tartus.

Tagasi üles