Riigile kuuluva Lennuliiklusteeninduse AS-i äritulud kasvasid aastaga 8,6 protsenti 29,3 miljoni euroni ja puhaskasum 10,5 protsenti 6,8 miljoni euroni.
Lennuliiklusteeninduse puhaskasum tegi aastaga hüppe
Suurimad kliendid olid ülelendude osas Finnair, mille osakaal oli 20 protsenti kõigist ülelendudest, järgnesid Air Baltic, Rossiya Airlines ja Deutsche Lufthansa, mille osakaalud olid kõigi ligi 6 protsenti, selgub Lennuliiklusteeninduse majandusaasta aruandest.
Eesti lennuväljade osas olulisi muutusi ei toimunud, LOT-Polskie Linie koostöös Nordicaga, Air Baltic ja Finnair sooritasid vastavalt 27 protsenti, 14 protsenti ja 13 protsenti lendude koguarvust.
Eesti õhuruumis teenindatud lendude arv kasvas mullu 7,4 protsenti. Kõige koormatumal lennuhooajal maist juulini registreeriti keskmiselt 759 lendu päevas ja esimest korda ületas lendude arv päevas 800 piiri, selliseid päevi oli mullu kokku 11.
Tihedaima liiklusega päeval teenindati kokku 872 lendu, vaba marsruudiga lennud (FRA) moodustasid mullu umbes 35 protsenti lendude koguarvust. Tallinna piirkondliku lennujuhtimisüksuse (ACC) põhjustatud keskmine marsruutlennu hilinemine moodustas 0,1 minutit lennu kohta.
Tsiviil-sõjalise koostöö osas märgib Lennuliiklusteenindus aruandes, et seoses poliitilise olukorraga nii maailmas kui ka Eestis on kaitseväe poolt korraldatavate militaarõppuste maht olnud pidevas kasvutrendis. Negatiivse poole pealt märgitakse, et kahjuks kaasneb militaarlennutegevuse kasvuga jätkuvalt ka selle otsene mõju lennuohutusnäitajatele.