Sampo panga tegevjuht Aivar Rehe ütles panga kõrget kohta TNS Emori Eesti Teeninduse Indeksi uuringus kommanteerides, et selle taga on püüe teha kõik kliendi rahulolu tagamiseks.
Rehe: Hea teeninduse tagab kliendiga arvestamine
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rehe sõnas, et ehkki Sampo pank on saavutanud teenindust käsitlevas uuringus häid tulemusi ka varasematel aastatel, oli 3,78 võimalikust neljast punktist viimaste aastate parim näitaja Eesti turul.
«Hea teenindustase saavutatakse teadlike ja sihitud tegevustega ning ennekõike teenindajate usuga, et kliendi rahulolu on tähtis. Tänan kõiki kliente, kes meid on usaldanud oma igapäevaseks panganduspartneriks
ja kõiki töötajaid, kes on andnud endast parima, et klientidele positiivseid emotsioone pakkuda,» lisas Rehe.
Aastatel 2006-2008 hinnati Sampo pank Emori uuringus kolm aastat järjest Eesti parima teenindusega pangaks. 2009. aastal nimetati pank Eesti parima teenindusega ettevõtteks. Sama tunnustuse osaliseks sai Sampo Pank ka sel aastal.