Liikluskomisjon otsib lahendusi liiklusohutuse tõstmiseks Eestimaa teedel, mistõttu on kaalumisel nii Eesti oludesse sobimatu koostisega talverehvide keelustamine, rehvimustri jääksügavuse nõuete karmistamine kui ka rehvidele maksimaalse lubatud vanuse kehtestamine, kirjutab ERR.
Eestisse sobimatud talverehvid võivad keelu alla minna (12)
Et vähendada talviste teeoludega juhtuvaid liiklussurmasid, on valitsuse juurde moodustatud liikluskomisjon eesotsas siseminister Katri Raikiga töötanud välja rea ettepanekuid ja saatnud need ettepanekutena majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumisse seaduseelnõu väljatöötamiseks.
Nimelt jagunevad talverehvid laias laastus kaheks: ühed, mis sobivad Kesk-Euroopa kuni ca 0-kraadisesse talve ja teised, mis sobivad ka Põhjamaade talve, kus on nii külmakraade kui ka jäised teeolud. Viimased on talverehvil märgistatud kas lumehelbe või lumise mäetipu kujutisega.
Ehkki ka teistel talverehvidel on märge M+S (Mud + Snow ehk muda ja lumi - toim.), mis justkui viitab nende talvekõlblikkusele, muutuvad need jäistes ja külmades oludes siiski jäigaks ega haardu enam teekattega, ka nende lamellid ei täida külmas enam oma funktsiooni.
Loe pikemalt ERRist.