Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selgusid Eesti parima teenindusega ettevõtted ja teeninduskohad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Märtsis jagatakse teenindajatele kiitust.
Märtsis jagatakse teenindajatele kiitust. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Märtsis, hea teeninduse kuul, esitasid eestimaalased «Kiida teenindajat» kampaania raames 44 117 kiitust, mille põhjal selgitati välja 2019. aasta parima teenindusega ettevõtted ja teeninduskohad.

Hea Teeninduse kuu algataja ja korraldaja Urmas Kõivu sõnul pakuvad parimat teenindust Eestis need ettevõtted, kes arendavad oma teeninduskvaliteeti süsteemselt, koolitavad teenindajaid järjepidevalt ja kelle jaoks on positiivne kliendikogemus tähtis.

«Ettevõtete arvestuses said kõige rohkem klientidelt kiituseid Selver, Baltic Restaurants  ja Koduekstra. Konktreetsete teeninduskohtade arvestuses pälvisid enim kiituseid Stockmann, Viimsi SPA ja Tallink City Hotel,»märkis Kõiv.

Esikümme eestimaalaste poolt enim kiidetud ettevõtted on:

  1. Selver
  2. Baltic Restaurants
  3. Koduekstra
  4. Olympic Casino
  5. Swedbank
  6. Põldma kaubandus
  7. Home4You kauplused
  8. R-Kiosk
  9. SPA Tours
  10. TELE2

Esikümme eestimaalaste poolt enim kiidetud teeninduskohad on:

  1. Stockmann
  2. Viimsi SPA
  3. Tallink City Hotel
  4. Home4You kauplus Rocca al Mare keskuses
  5. Olympic Casino Jõhvi kasiino
  6. Koduekstra kauplus Magistrali keskuses
  7. Swedbanki internetipank
  8. Gustav Gastro Cafe Tartus
  9. Oriflame klienditeenindus Olevimägi 16, Tallinn
  10. Prisma Kristiine keskuses
Tagasi üles