:format(webp)/nginx/o/2019/04/22/11968152t1h925a.jpg)
Märtsis, hea teeninduse kuul, esitasid eestimaalased «Kiida teenindajat» kampaania raames 44 117 kiitust, mille põhjal selgitati välja 2019. aasta parima teenindusega ettevõtted ja teeninduskohad.
Märtsis, hea teeninduse kuul, esitasid eestimaalased «Kiida teenindajat» kampaania raames 44 117 kiitust, mille põhjal selgitati välja 2019. aasta parima teenindusega ettevõtted ja teeninduskohad.
Hea Teeninduse kuu algataja ja korraldaja Urmas Kõivu sõnul pakuvad parimat teenindust Eestis need ettevõtted, kes arendavad oma teeninduskvaliteeti süsteemselt, koolitavad teenindajaid järjepidevalt ja kelle jaoks on positiivne kliendikogemus tähtis.
«Ettevõtete arvestuses said kõige rohkem klientidelt kiituseid Selver, Baltic Restaurants ja Koduekstra. Konktreetsete teeninduskohtade arvestuses pälvisid enim kiituseid Stockmann, Viimsi SPA ja Tallink City Hotel,»märkis Kõiv.
Esikümme eestimaalaste poolt enim kiidetud ettevõtted on:
Esikümme eestimaalaste poolt enim kiidetud teeninduskohad on: