«2014. aastal oli Starbucksi brändi (roheline logo) väärtus hinnanguliselt ligi 25,8 miljardit dollarit, olles kogu maailma mastaabis 31. kohal, edestades näiteks BMW, Nike'i, ZARA, Subway, Ikea jt brändide väärtust.»
Tõestamaks, et kohvikuketi kaubamärki tuntakse ka Eesti tarbijate hulgas, lisati vaidlustusavaldusele valik Eesti meediaväljaannete ja veebilehtede artikleid ja muid materjale. «Artiklitest nähtuvalt räägitakse Starbucksist kui Eesti tarbijatele tuntud, maailmakuulsast brändist, kelle saabumist Eestisse pikisilmi oodatakse. Samuti on mitmes artiklis käsitletud Starbucksi edulugu näitena hästi töötavast ärimudelist.»
Lisaks tuuakse välja mitmeid Euroopa Kohtu kaasuseid kaubamärgivaidlustest ja fakt, et Euroopa Liidus on Starbucksi kaubamärk registreeritud 1997. aastast.
Starbucksi esindaja hinnangul on visuaalsest aspektist vastandatavad kaubamärgid oma kujundustelt väga sarnased, peaaegu kokkulangevad.
Taotleja kaubamärgi kujunduslik, eristusvõimeline osa langeb kokku varasemate kaubamärkide kujundusega: see koosneb rohelisest sõõrist, milles paikneb kaks erineva suurusega valge joonega kujutatud ringi, kusjuures kahe ringi vahelisel alal paikneb kaubamärgi kahest sõnast koosnev sõnaline osa, mis on kirjutatud valgetes, jämedas kirjas esitatud trükitähtedes selliselt, et sõnalise osa esimene sõna paikneb ringi ülaosas ning teine sõna sümmeetriliselt ringi allosas.
Dalberg-Dyageleva edastas tööstusomandi apellatsioonikomisjonile kirjaliku seisukoha, milles rõhutab, et pole taotluse esitamisel pahauskselt tegutsenud ja selles osas pole ka tõendeid. Kaubamärgi registreerimise protseduur on seadusega reguleeritud ja otsuse kaubamärgi registreerimise kohta võtab vastu Patendiamet, mitte taotleja ise.
Samuti polevat tõenäoline kaubamärkide äravahetamine tarbija poolt, sealhulgas assotsieerumine varasema kaubamärgiga. Ainus, mis võib käesoleval juhul võrreldavate kaubamärkide puhul olla sarnane, on nende ümmargune kuju, kuid see pole taotleja hinnangul aluseks jätta tema kaubamärk õiguskaitseta.