Miks te lahkute Nordicast?
Tegelikult sai see välja öeldud juba siis, kui minust Nordica juht sai. Minu roll on lühiajaline ja ajutine, et viia ettevõttes läbi teatud muudatused ja anda aega, et otsida süsteemselt ja põhjalikult pikaajaline liider. Olen kümme kuud ettevõttes olnud ja ma arvan, et see ajutine aeg on planeeritult läbi saanud.
Mis juhtus eelmisel aastal, mil juhtkonnas toimusid suured muudatused?
Suvel, mil ma Nordicasse läksin, oli olukord võrdlemisi keeruline. Suurim mure oli see, et me ei suutnud oma väljalubatud lennuplaani täita, ja sellega olid seotud erinevad n-ö järelmõjud. Probleem ei olnud ainult Tallinna liinivõrguga, vaid me ei suutnud lennuplaani täita ka välisklientidele, kellele osutame lennuteenust, ehk LOTile ja SASile.
Teine probleem oli see, et Tallinna liinivõrku oli vaadatud liigse optimismiga. Tallinna turuolukord oli selline, et aasta alguses tehtud plaanid ei realiseerunud, ja seega jäime oluliselt maha liinivõrgu majandustulemusega. Ka suhted partneritega olid keerulised. Kerge ei olnud alguses ja kerge pole praegugi.
Ühesõnaga, piltlikult öeldes pandi teid raskel ajal tanki?
Noh, mingis võtmes võib nii öelda. Ma teadsin, et olukord ei ole väga lihtne. Milline olukord päriselt oli ja milliste probleemidega pidi tegelema hakkama, sain mingis mõttes teada siis, kui reaalne töö pihta hakkas.