Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Rail Balticu soolole Ülemistel tõmmati pidurit (16)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eesti Raudtee ja Rail Baltic saavad Ülemistele tulevikus mõlemad võrdselt kolm paari rööpaid, esimesed Vene ja teised Euroopa Laiusega. FOTO: EERO VABAMÄGI
Eesti Raudtee ja Rail Baltic saavad Ülemistele tulevikus mõlemad võrdselt kolm paari rööpaid, esimesed Vene ja teised Euroopa Laiusega. FOTO: EERO VABAMÄGI Foto: Eero Vabamägi

Rail Baltic Estonia soolo Ülemiste jaama ümberehituse kavandamisel pahandas Tallinna linna ja Eesti Raudteed, kuna neid töösse ei kaasatud, vaid näidati alles valmis jooniseid.

Reedel saatis Rail Balticu Eesti ettevõte Rail Baltic Estonia (RBE) asjaosalistele kooskõlastuseks laiali uue versiooni Ülemiste jaama tulevase rongiteede, perroonide ja muude rajatiste plaanist, kuna eelmine sai Eesti Raudteelt (EVR) ja Tallinna linnaplaneerimise ametilt kõva kriitika osaliseks.

Ehkki nii Rail Balticu tulevasi Euroopa laiusega (1435 mm) kui ka Eestis praegu kasutatavaid, Eesti Raudtee hallatavaid Vene laiusega (1520 mm) rööbasteid on tulevikus Ülemistel ette nähtud kumbagi võrdselt kolm, haaras RBE esiti jaama planeerimisel ohjad enda kätte, arvestamata EVRi vajadustega.

Tagasi üles