Veebruaris näitasid jaekauplejatest parimaid tulemusi tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplused, mille käive kasvas aastaga 13 protsenti.
Rõivakaupluste müük vedas kaupmehed veebruaris kasvule
Jaekaubandusettevõtete müügitulu kasvas veebruaris aastaga püsivhindades 5 protsenti 527,5 miljoni euroni, teatas statistikaamet.
Müügitulu suurenes viiel ja vähenes ühel tegevusalal. Ühel tegevusalal jäi müük eelmise aasta tasemele.
Kuigi Eesti rõivatööstusted on viimasel ajal teatanud suurtest koondamistest, suurenes veebruaris müügitulu enim just tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
Müügitulu suurenes 10 protsendi võrra majatarvete, kodumasinate, ja ehitusmaterjalide kauplustes. Kaubamajades kasvas müük 9 protsenti, ning muudes spetsialiseeritud kauplustes 6 protsenti. Kasutatud kaupade kauplustes, seal hulgas kioskites ja turgudel kasvas müük samuti 6 protsenti.
Müügitulu vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes. Apteekides ja kosmeetikatarvete kaupluses jäi müügitulu eelmise aasta veebruariga samale tasemele.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2018. aasta veebruariga võrreldes 6 protsenti.
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes 3 protsenti ning mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu 8 protsenti.
Võrreldes jaanuariga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu 6 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müügitulu eelmise kuuga võrreldes 1 protsendi võrra.