/nginx/o/2019/03/08/11851843t1h0b71.jpg)
Omal ajal täiesti ulmeliseks peetud Tallinna-Helsingi meretunneli projekt sai eile tükk maad reaalsemaks, kui hiinlased lubasid sellesse investeerida 15 miljardit eurot. Eesti ametiasutusi teeb selline asi aga ettevaatlikuks.
Omal ajal täiesti ulmeliseks peetud Tallinna-Helsingi meretunneli projekt sai eile tükk maad reaalsemaks, kui hiinlased lubasid sellesse investeerida 15 miljardit eurot. Eesti ametiasutusi teeb selline asi aga ettevaatlikuks.
Mitmed kriitikud, näiteks Euroopa Komisjoni transpordiasjade eest vastutav Henrik Hololei, on pidanud tunnelit ebatõenäoliseks just selle astronoomilise maksumuse tõttu. «Mille arvelt see raha võetakse? Hariduse? Teadusinvesteeringute? Riigisiseste ühenduste?» on ta varem küsinud.