Samuti pole Invaru kunagi laenu võtnud. «Ei ole vaja. Me lähme poodi siis, kui raha on,» ütles Leinuste. Konservatiivse majandamise taga on põhimõte, et nii vajaliku teenuse pakkuja ei peaks suuri riske võtma. «Võib küll olla ilusaid ideid, et arendame kiirelt, aga me hindame riske. Ei ole vaja meil selliseid hüppelisi vahendeid. Pigem valime stabiilse tee. Aga kui midagi ikka vaja on, siis selleks peab raha olema,» ütles Leinuste.
Aasta ettevõtja nominentide hulka jõudmise üle on Leinustel väga hea meel. «Mitte minu pärast, ega sellel polegi vahet, aga ma olen rõõmus, et sotsiaalteenuste valdkonda märgitakse esimest korda kui majandustegevuse haru ja meid tunnustatakse. Seda pole varem juhtunud. Kas me võidame tiitli või mitte, ei olegi oluline, aga juba lõppvooru jõudmine on väga suur tunnustus,» ütles Leinuste.
Olukorras, kui suur osa tööandjatest kurdavad tööjõupuuduse üle, võib Leinuste uhkusega öelda, et nende töötajate keskmine staaž on kaheksa aastat. «Läbi aegade ei ole meil olnud probleemi, et pole raha, et palka maksta. Igasugune optimeerimine maksudest kõrvalehiilimise näol on täielikult välistatud. Sisuliselt me täidame riigi teenuseid ning stabiilsus, kindlustunne ja usaldusväärsus on meie jaoks väga olulised,» rääkis ta.
Abivajajatega töötamiseks peab inimene olema empaatiline ja kannatlik. «On väga oluline, et inimene sobiks meie valdkonda. Iga inimene ei peagi olema psühholoogiliselt valmis suhtlema ja töötama inimestega, kellel on abi vaja. See pole kingapood. Kui tullakse juba abivahendeid otsima, siis on inimesel probleem olemas. Suurem osa meie klientidest on vanemad inimesed, kellel on ajaratta kulgemise tõttu tekkinud probleemid. Selleks peab olema valmis. Töötaja peab tahtma olla inimestele abiks,» selgitas Leinuste. Töötajate hoidmiseks tuleb tema sõnul luua keskkond, kuhu inimene tahaks tulla.