Vene organiseeritud kuritegevuse tegevust Hispaanias uurinud Gonzales jõudis oma uurimisega ka Mahmudovini. Uurimisandmete järgi võis Venemaa üks mõjukamaid kuritegelikke grupeeringuid Izmailovo pesta raha just Mahmudovi kontrollitud Uurali Mäemetallurgia Kombinaadi (UGMK) kaudu. Uurimisandmed edastati Venemaa prokuratuurile, ent seal sai uurimine lõpu ilma süüdistuseni jõudmata.
Mahmudovi pressiesindajad ütlesid SVT päringu peale, et ärimehel ei ole kunagi olnud seoseid organiseeritud kuritegevusega ning eitasid ka igasuguseid sidemeid Carbo One'iga.
Swedbanki kommunikatsioonijuht Gabriel Francke Rodau ei soovinud SVT-le Carbo One'i ja Iskander Mahmudoviga seonduvaid üksikasju kommenteerida, viidates pangasaladusele.
"Rahapesu tõkestamine on justkui mosaiigi kokku panemine. Me otsime riskiindikaatoreid. Mõne puhul näeme, et oleksime võinud reageerida juba esimeste mosaiigitükkide peale. Aga seda on lihtne öelda tagantjärgi, kui me oleme juba kogu puzzle kokku saanud."
Mahmudovi sidemed Eestiga
Mahmudovil on Venemaa ülirikaste seast olnud ilmselt ühed tihedamad sidemed Eestiga. Seda tänu ühistele äridele Sergei Glinka ja Maksim Liksutoviga, kes said 2005. aasta Andrus Ansipi valitsuselt eriliste teenete eest Eesti kodakondsuse. Koostöös kavatseti avada Muuga sadamas söeterminal Kuzbassi söe eksportimiseks Venemaalt, kuid suurejoonelise äri rikkus 2007. aasta Pronksiöö.
Sellest hoolimata sai Liksutovist Mahmudovile väga kasulik partner. Liksutov osales noorema partnerina (koos Glinkaga) mitme Venemaa vagunitehase ostmisel ning koos lõid nad siiani Moskvas edukalt tegutseva lennujaamu teenindava rongifirma Aeroxpress. Tõeliselt kasulikuks sai Liksutov Mahmudovile aga pärast seda, kui temast sai Moskva transpordijuht ja hiljem aselinnapea (mistõttu ta loobus ka 2012. aastal Eesti kodakondsusest).
Venemaa suurima metroovagunite tootjana lõikab Mahmutovi Transmašholding prisket kasu Liksutovi tulekuga alanud ulatuslikust metrooehitusest Moskvas, mis nõuab järjest rohkem ronge. Koos Moskva linna ja oblastiga opereerib Mahmutovi firma (üheks osanikuks jällegi ka Glinka) Moskva ümbruse raudteerongiliiklust ning ümber Moskva kesklinna loodud raudteeliini. Kokku on see vähemalt 750 miljonit reisijat aastas.