/nginx/o/2009/01/05/113156t1h4cfd.jpg)
Kui tavaliselt moodustavad võlglased 0,3-0,5 protsenti liisinguportfellist, siis nüüd on liisinguvõlglaste osakaal kaks-kolm korda suurenenud, rääkis Hansa līzingsi direktor Daniil Rulev intervjuus Läti ajakirjale Lietišķā Diena.
Kui tavaliselt moodustavad võlglased 0,3-0,5 protsenti liisinguportfellist, siis nüüd on liisinguvõlglaste osakaal kaks-kolm korda suurenenud, rääkis Hansa līzingsi direktor Daniil Rulev intervjuus Läti ajakirjale Lietišķā Diena.
Praeguseks on tema sõnul hätta jäänud kõik, kes oma võimalusi üle hindasid, vahendas aripaev.ee biznews.lv'd.
«Näiteks ostsid ehitajad BMW X5ed ja vedasid nendega tsemendikotte. Lisaks pidi iga endast lugupidav kinnisvaraärimees sõitma 7. seeria BMWga. Kui praeguseks müüki pandud autodele vaadata, on kõige rohkem just neid marke,» rääkis Rulev, lisades, et probleemsete klientide hulk võib veelgi kasvada ning et et paljud istuvad kallitest autodest ümber odavamatesse.