Tarbijavaidluste komisjoni jõudnud saaga sai alguse eelmise aasta 10. veebruaril, kui tarbija ostis Tez Tour OÜ-st pakettreisi kolmele Rhodose saarele. Septembris toimuva reisi eest tuli välja käia 1790 eurot ning ööbimine koos toitlustusega pidi olema viie tärni hotellis Dodeca Sea Resort.
Kui reisijad hotelli jõudsid sai selgeks, et hotell ei vasta mitte kuidagi viie tärni standarditele. Hotelli nimi ei ühtinud väljastatud dokumentidega. Veel enam, kohapeal selgus, et see sama hotell oli varasemalt Kreeka valitsuse poolt suletud sanitaarnõuete rikkumise tõttu. Hotelli territoorium ja rand olid reisijate kirjelduste kohaselt väga räpased, toiduvalik oli kesine ja osa toitu söögikõlbmatu.Reisikaaslastel tekkis pärast sööki iiveldus ja kõhulahtisus.
Hotelli tuba oli reisijate sõnul sääski täis, räämas ja koristuskvaliteet jättis soovida. «Bassein oli must; vesi roheline ja läbipaistmatu; lamamistoolid olid katkised. Hotelli baarides serveeriti kõik joogid plasttopsides. Pärast vihmasadu tuli vihmavee torust välja öövastav praht,» kirjeldab tarbija.
Kohale kutsutud reisikorraldaja esindaja tõdes, et tegemist ei ole tõesti viie tärni hotelliga, kuid olukorra lahendamiseks samuti midagi ette ei võtnud. Tarbija soovis hotelli vahetada, kuid reisikorraldaja esindaja selgitusel oleks tulnud tarbijal juurde maksta 800 eurot ja korraldada ise transfeer, mistõttu tarbija sellest pakkumisest loobus. '
Tez Tour oli algselt nõus kompenseerima 20% majutuse maksumusest, mis tarbija hinnangul ei ole rikkumise heastamiseks piisav. Vaidlus ei ole tema arvates selles, kas hotellil oli 2, 3 või 4 tärniga, vaid selles, et hotell ei vastanud ilmselt mingitele tärnidele. Tarbija leiab, et kaupleja peab tagastama talle lepingutingimustele mittevastava majutuse eest tasutud raha 100 % ulatuses ja hüvitama kolme inimese lisakulutused toidule 300 eurot.