Päevatoimetaja:
Sander Silm

Ettevõtted varjavad, palju klientide boonuspunktidest tuulde lendab

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tallinn, 06.02.2019
Kliendikaardid, illustratiivne pilt. 

Customer cards
Foto: Konstantin Sednev / Eesti Meedia
Tallinn, 06.02.2019 Kliendikaardid, illustratiivne pilt. Customer cards Foto: Konstantin Sednev / Eesti Meedia Foto: Konstantin Sednev / Postimees

Kliendikaartide boonusprogrammid on väga erinevad: mõni aitab raha koguda, teisega tuleb veel peale maksta, et oma kogutud punktid kaupade-teenuste vastu vahetada.

Paraku aeguvad boonuspunktid sageli aasta-kahe jooksul ja seda, kui palju punkte raisku läheb, kaupmehed eriti avaldada ei taha, vahendab ERR.

Preemiapunktidel on erinevad aegumisajad - toiduketi poodidel enamasti aasta, Swedbankil ja Euroniksil kaks aastat. Kui toidupoodide boonuspunktide eest saab koguda n-ö boonusraha, mille eest hiljem ükskõik mida poest osta, siis osadel ettevõtetel on boonuspunktid, mille eest saab kindlaid asju. Näiteks inimene, kes on kahe aasta jooksul Euronicsist umbes 650 euro eest kaupa ostnud ja teeninud 258 boonuspunkt saab osta 50 boonuspunktiga saab kohvifiltreid.

Loe lähemalt ERRist.

Tagasi üles