Snorase Eesti filiaali eraisikutest klientide hoiused tagastatakse läbi SEB Panga

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Snoras bank.
Snoras bank. Foto: SCANPIX

Snorase Eesti filiaali eraisikutest klientide hoiused tagastatakse SEB Panga kaudu, mille Leedu hoiuste ja investeeringute tagamise fond on ametlikult kuulutanud klientide hoiuste tagastamise eest vastutavaks asutuseks.

AB bankas Snoras annab SEB Pangale üle kõik andmed hoiustajate ja hoiuste kohta. Snorase Eesti filiaali klientidel ei ole praegu vaja ise ise ühtegi sammu astuda: esitada pangale avaldust või andmeid oma hoiuse kohta. Info edastab SEB Pangale Leedu hoiuste ja investeeringute tagamise fond.

Hoiuste hüvitamine on Leedu hoiuste tagamise fondi ülesanne, mis toimub SEB Panga kaudu. Hoiused hüvitatakse vastavalt Leedu Vabariigi hoiuste tagamise seadusele kuni 345 280 liti ehk 100 000 euro suuruses summas iga inimese ning ettevõtte kohta. Hoiused tagastatakse 20 tööpäeva jooksul, nimetatud aega võib Leedu hoiuste tagamise fond seaduse kohaselt pikendada 10 tööpäeva võrra.

Finantsinspektsioon annab hoiuste tagastamise ametliku protseduuri kohta avalikkusele lisainfot Leedu kolleegidelt laekuva info põhjal esimesel võimalusel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles