/nginx/o/2018/10/19/11510947t1h2672.jpg)
Lõuna-Korea transpordiministeerium ähvardas esitada prokuratuurile avalduse autotootja BMW kohta. Nimelt süüdistab ministeerium BMW-d autode tagasikutsumistega viivitamises ja mootoripõlenguid põhjustanud defektide varjamises.
Lõuna-Korea transpordiministeerium ähvardas esitada prokuratuurile avalduse autotootja BMW kohta. Nimelt süüdistab ministeerium BMW-d autode tagasikutsumistega viivitamises ja mootoripõlenguid põhjustanud defektide varjamises.
Lisaks trahvis ministeerium autotootjat 9,96 miljoni dollariga autode tagasikutsumisega viivitamise eest, kirjutab Reuters. Lõuna-Korea ministeeriumi uuringu kohaselt toimunud alates novembrist 52 autopõlengut, mille peamiseks põhjuseks on autode defektne jahutussüsteem, mis põhjustas mootorite süttimise. Seega pidi tootja kutsuma tagasi 172 080 sõidukit ning vabandama vea ees.
BMW eitas vigu autode disainis ning väitis, et kutsus probleemsed sõidukid tagasi õigeaegselt. «Me alustasime tagasikutsumisega kohe, kui põlengute põhjus oli välja selgitatud,» ütles BMW Korea üksus.
BMW ütles, et avastasid selle aasta juulis autode süsteemis probleeme, kuid Lõuna-Korea valitsuse sõnul algasid probleemid juba 2015. aastal. BMW kutsus juulis tagasi 106 317 autot, kuid ministeeriumi kohaselt jättis autofirma tahtlikult turule veel 65 763 masinat, mis kasutavad samasugust vigast mootorit.