Karupoeg Puhh OÜ juht Allar Peetmaa selgitas, et väga raske on pikalt ennustada, millised mänguasjad just kõige populaarsemaks osutuvad, sest huvi konkreetsete mänguasjade vastu tekib periooditi, kuigi mõningad tooted püsivad edetabeli tipus pikemalt. «Reeglina osutuvad populaarseimaks tooted, mis on seotud filmide või suuremate tele- ja reklaamikampaaniatega. Täiesti ootamatult kujunesid aga hitiks näiteks spinnerid möödunud aasta kevadel. Karupoeg Puhh oli esimene, kes need Eestis turule tõi ning nende läbimüük oli meeletu,» märkis Peetmaa.
Praegu tellitakse e-poest kõige rohkem just Anna-Liisa eesti keeles rääkivat nukku ning seintel ja lagedel ronivat ämblikku, mis olid populaarsed ka eelmistel pühadel. Endiselt on nii poiste kui tüdrukute soovinimekirjades legod ja robotid. Lisaks on nõutuimate toodete seas Wroowi ralliauto, Jumpy hüppeloom ning Aero Socceri valgusega õhujalgpall. «Toodete populaarsust hindame ka oma e-poe statistika järgi, sest meie kodulehele tullakse just konkreetselt neid asju otsima või siis jõutakse kodulehele vastavaid otsingusõnu kasutades,» lisas Peetmaa.
DPD E-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti lisas, et Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud uuringu järgi ostis eelmisel aastal vähemalt osa jõulukinkidest e-poodide vahendusel 41 protsenti e-ostlejatest ehk kuni ligikaudu 400 000 üle 15-aastast Eesti elanikku. «Kusjuures neist lausa kümme protsenti märkisid, et nad tegi suurema osa oma jõuluostudest just e-poodide kaudu,» selgitas Posti.
Sagedamini ostsid jõulukinke e-poodidest eelkõige naised ning 25–44-aastased e-ostlejad.