Ettevõtete teatel peaks uus lahendus olema isikuid identifitseerimise vahendina kasutatav nii valimistel, autojuhtimisel, töö- ja peresuhetes või kasvõi maja rentimisel ja abiellumisel. Sisuliselt on tegemist samasuguse digi-ID’ga, mida Eestis kasutatakse e-teenuste tarbimisel.
Ühtlasi vabastaks selline identiteet inimesed vajadustest hoida meeles kümneid erinevad kasutajanimesid ja paroole erinevate platvormide kasutamisel, et oma identiteeti tõestada.
«Meie eesmärk on anda inimestele rohkem kontrolli oma digitaalse identiteedi, võimaldades neil hõlpsasti hallata ja jagada oma infot igapäevaselt kasutatavate seadmetega,» seisab teates. Lisaks märgitakse, et see oleks kasutatav ka pankade ja mobiilioperaatorite teenuste tarbimisel.
Mastercardi kübervaldkonna juhi Ajay Bhalla sõnul valitseb maailmas hetkel vastuoluline identiteetide olukord. «See, mis töötab ühes riigis, ei ei tööta tihti teises. Koos Microsoftiga viib meid sammu lähemale üleilmselt kasutatavale digiidentiteedile ja me oleme juba üsna pea andmas selle kohta rohkem infot,» rääkis Bhalia.
Mastercard kinnitas täiendavalt portaalile Fast Company, et ta ise ei plaani kõigi oma kaardikasutajate andmeid talletama ning selle asemel hakatakse kasutama mõne usaldusväärset teenusepakkujat, kus Mastercardi rolliks on vaid kinnitada juba kogutud andmeid.