/nginx/o/2018/10/17/11505229t1hc056.jpg)
Maanteeameti tellitud analüüs kinnitab varasema uuringu tulemust, mille kohaselt on Suure väina sillaühendus märkimisväärselt odavam kui parvlaevaliiklus.
Maanteeameti tellitud analüüs kinnitab varasema uuringu tulemust, mille kohaselt on Suure väina sillaühendus märkimisväärselt odavam kui parvlaevaliiklus.
AS-i PricewaterhouseCoopers Advisors töö ajakohastas WSP Finlandi poolt 2011. aastal koostatud «Sõitjate ja veoste üle Suure väina veo perspektiivse korraldamise kava».
Tuginedes nimetatud uuringule, viidi läbi püsiühenduse kolme alternatiivi uuendatud andmetega sotsiaalmajanduslik ja finantsanalüüs. Vaatluse all olid lõunapoolne sild, põhjapoolne sild ning tunnel, mille tehnilised lahendused, investeerimiskulud ja hoolduskulud tuginesid täielikult eelmises uuringus esitatud lahendustele, kirjutab Saarte hääl.
Muu hulgas lähtuti eeldustest, et sild lõunapoolsel trassil maksab 265, sild põhjapoolsel trassil 397 ja tunnel 421 miljonit eurot.