«Maailmas on tuhandeid brände, mis kõik soovivad pääseda samadele riiulitele, kuhu sinagi. Seega väga tähtis on aru saada, miks sina peaksid sinna saama ja nemad mitte. Täna ekspordime oma toodangust umbes kolmandiku, kuid see osakaal ajas kasvab,» räägib ta.
Beliefil on parasjagu käimas läbirääkimised mitmete edasimüüjatega välisturgudel. «Kuid siin kehtib reegel, et kui kellegagi äri teed, siis peab edasimüüjal olema sarnane arusaam brändi kasvatamisest ning antud valdkonna ärist üleüldiselt,» lisab Kereme.
Praegu toimetab ettevõte lisaks Eesti turule ka Prantsusmaal, Slovakkias ja Soomes. «Hollandis on protsess hetkel pooleli. Riike, millega oleme läbirääkimiste faasis on siin veel, aga see kõik võtab jube palju aega. Ka selline riik nagu Šveits, seal on meil üks huviline olemas. Varakevadel hakkab aga rohkem vastuseid tulema, kuna suvi on tipphooaeg.»
Läbi erinevate teede on ettevõte tänaseks jõudnud oma tootmisega Eestisse. Varem villiti energiavesi Taanis, selle aasta juunis valmis aga esimene partii Eestis. Kui uue retsepti alusel on tänavu toodetud ligi 200 000 pudelit energiavett, siis tuleval aastal plaanitakse jõuda minimaalselt poole miljoni pudelini.
«Näeme väga tugevat kasvupotentsiaali, kuna nii vesi, kui ka energiajookide kategooria kasvavad pöörase kiirusega. Nende kategooriate tarbimise kasvu põhjustavad paljude tegurite kõrval kindlasti ka see, et inimeste elutempo muutub iga päevaga järjest kiiremaks. Samuti otsivad inimesed poest tooteid, mis aitaks neil kiire elutempoga hakkama saada. Ja me ei näe antud trendi raugemist veel niipea,» räägib Kereme.
Belief põhineb täielikult Eesti kapitalil. Möödunud aasta juunis kaasas ettevõte 124 200 eurot läbi ühisrahastusplatvormi Fundwise. Tuleval kevadel plaanitakse aga kasvu finantseerimiseks kaasata kapitali läbi Funderbeami platvormi.