Osa naisi loobuks enne autosõidust kui kreemist

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osa naisi ei raatsi ka raha nappusel lemmikuks saanud ilutoodetest loobuda.
Osa naisi ei raatsi ka raha nappusel lemmikuks saanud ilutoodetest loobuda. Foto: Caro / Scanpix
2000 Suurbritannia naise seas läbiviidud küsitlusest selgus, et raha nappusel loobuks osa õrnema soo esindajad pigem kütuse ostmisest kui ilutoodetest.

Seda, et alanud aastal tuleb enda tarbeks kulutatavaid summasid kärpida, pidasid tõenäoliseks 63 protsenti vastanutest, vahendas Telegraph.co.uk.

62 protsenti vastas, et loobuks enne uute rõivaste ostmisest kui lemmikuks saanud ilutoodetest.  Kümme protsenti oli enne ilutoodetest loobumist valmis vähendama kütusele kuluvaid summasid ja elektritarbimist. 45 protsenti kaalus säästmise eesmärgil ka odavamatele toodetele üleminekut.

Samas küsitluses uuriti ka naiste lemmiktoodete kohta. Selgus, et esimene toode, milleta Suurbritannias elavad naised hakkama ei saa, on vaseliinil põhinev huulebalsam.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles