Kogenud sõidujagajate väitel on turg uusi sõitjaid paksult täis ja endise kasumi teenimiseks tuleb läbida üha rohkem kilomeetreid ning veeta pikemaid tunde roolis, kirjutas Äripäev.
Soov sõita Taxifyd sööb juhtide raha ja uneaega
Äripäevaga suhelnud mõneaastase staažiga juht ütleb, et kaalub sõidujagamise lõpetamist, kuna Taxify kaotab üha enam boonuseid. Tema sõnul on tänavatel korraga liiga palju autosid, mis omakorda tähendab, et hetki, mil rohke nõudlus käivitab tellijatest lähtuvad suuremad kordajad, jääb järjest harvemaks.
Politsei- ja piirivalveameti juhtivkorrakaitse ametnik Kalmer Tikerpe tõdes, et juhtide väsimus liikluses on probleem. Seevastu Taxify Eesti operatiivosakonna spetsialisti Tauri Tamme sõnul jääb Taxify partnerite keskmine ööpäevane vahetus 4,5 tunni juurde, mis teeb keskmiseks nädalaseks töötundide arvuks 31,5 tundi. Ajakirjanikuga suhelnud Taxify autojuhid aga rääkisid, kuidas mõni juht alustab tööd hilisõhtuse tipptunni ajal ja sõidab läbi öö hommikuse tipptunnini.