Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: miks Elroni piletimüügisüsteem lonkab?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tartu-Tallinn diiselrong.
Tartu-Tallinn diiselrong. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

«Tahtsin osta päev enne rongiga Tallinnasse sõitmist I klassi pileti, kuid veebis ma seda teha ei saanud. Järgmisel päeval, tund enne rongi väljumist läksin Tartu rongijaama kohapeale, et pilet osta, kuid seal öeldi, et I klassi pileteid pole võimalik osta. Ostsin tavapileti. Rongis aga selgus, et vaid 50 protsenti I klassi piletitest oli välja müüdud ning selleks, et I klassi piletit saada, pidin ma juurde maksma, makstes lõpuks rohkem, kui oleks internetist ostes pidanud maksma. Miks on Elronil I klassi piletite müügiga selline süsteem?» soovis lugeja teada.

Edastan Elroni müügi- ja arendusjuhi Ronnie Kongo kommentaari:

«Eelmüügis olevate I klassi piletite arv sõltub konkreetset reisi teenindava rongi pikkusest. Pidevate remonttööde ja nendest tingitud muudatuste tõttu ei ole meil alati piisavalt vara teada, kas konkreetset väljumist teenindab näiteks üks neljavaguniga rong või kaks kokku liidetud kahevagunilist rongi. Seega – reeglina on Tartu liinil eelmüügis küll 24 kohta, ent sellel nädalavahetusel oli võimalik, et peame väljumist teenindama just kahe kokku liidetud kahevagunilise rongiga. Seetõttu saime eelmüüki panna ka vähem kohti – istmeid numbritega  17–24 kahevagunilistes rongides ei ole ning me ei saa müüa sõitjatele pileteid kohtadele, mille puhul puudub kindlus, kas need reaalselt rongis ka olemas on.»

Tagasi üles