Äripartner Siim Liivamäega mõeldi äri üle kogu aeg ning jõuti ka selleni, et magusat ja torte juba tehakse, võiks ka midagi soolast teha. Tolleks ajaks oli juba aastaid tegutsenud catering-bränd Maitseelamused ning alguses oli plaani seda kasutama hakata, ent siis tõdesid äripartnerid, et see on ennast juba cateringu-turule nii sisse söönud, et seostub vaid enda valdkonnaga.
«Mõtlesime ja nuputasime ja lõpuks jõudsime mõtteni, et miks me ei teegi siis, Joel, sinu nimelist brändi. Et niikuinii nad pasundavad ajakirjanduses sinust, teeme siis sinunimelise brändi ka ja vaatame, kuidas see läheb,» räägib Ostrat.
Ettevõtjale, kes on sihiks seadnud enda äri laiendada, ütleks peakokk ennekõike, et toode või teenus, mida pakutakse, peab olema hea ning ettevõtja ise peab sellesse uskuma.
«Mida ma soovitan – olen ise hästi kärsitu loomuga – ma olen ise õppinud, et tasub lasta oma plaanil settida ja kindlasti usaldusisikutega seda plaani arutada. Võib-olla rääkida läbi, mängida seda läbi erinevates situatsioonides,» annab Ostrat nõu.
Mõistagi sõltub kõik ka äriplaanist, IT-valdkonnas pole tihti võimalik üle rääkida ja tuleb väga kiiresti ära teha, sest muidu teeb keegi teine. «Kui on väga kindel ja hea plaan, mis töötab Eestis, siis ma julgustan riskimaks, sest piirid on lahti ja maailm on lai ja Eesti on äri tegemiseks niikuinii väike,» toob Ostrat erandi iseenda reeglile.
«Meid on nii vähe siin ja ülejäänud maailmas nii palju. Sõltub valdkonnast ja tootest, aga igal juhul tasub proovida,» ütleb ta. Kindlasti ei soovita peakokk aga hoida oma mune ühes korvis. «Kui peaks laienemine põruma, siis peaks olema turvaline tagauks, et sa ei oleks pärast kõhuli, vaid jääks ellu,» rõhutab Ostrat.